۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

7،‌ ویندوزی که از سختی همانند سنگ است

بسیاری از کاربران ویندوز، به ویژه شرکت ها، در هنگام به روز رسانی از یک نسخه ی ویندوز به نسخه ی دیگر بسیار محتاط عمل میکنند. این کاربران برای اینکار معمولا منتظر اولین سرویس پک(SP1) میشوند تا دارای سیستم عاملی باثبات بوده و از هرگونه خطر و بی ثباتی در سیستم خود پرهیز کنند.
اما اکنون مایکروسافت با این ادعا پای به میدان گذاشته که دیگر نیازی به این کار در ویندوز ۷ نیست. آچیم بٍرگ از شرکت مایکروسافت در آلمان در مصاحبه با سایت وین فیوچر این ادعا را مطرح کرده است.
او در این مصاحبه ادعا کرده است که نسخه ی RTM ویندوز ۷ که تنها نسخه ی به تولید رسیده ی آن است، همانند سنگ باثبات و آزمایش شده است. او خاطر نشان کرد که دیگر نیازی به صبر تا انتشار سرویس پک ۱ برای این محصول نمی باشد. بنا به ادعای مایکروسافت تیم های آزمایش ویندوز ۷ با نتایج خیره کننده ای در آزمایش های نسخه ی RT رو به رو شده اند و همه ی شواهد حاکی از کارایی و سازگاری بسیار بهتری در برابر ویستا میباشد.
قابل ذکر است که ویندوز هفت از منابع کامپیوتر شما کمتر استفاده کرده و قابلیت نصب با یک گیگابایت حافظه را داراست(به صورت رسمی) که این کمینه برای ویستا ۲ گیگ بود.
منبع :‌ Softpedia

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر